20 Mayıs 2009 Çarşamba

allah belanı vermesin ttnet

sen tut pazar gecesi saat 12:30'da interneti kes.hadi öyle bi mallık yaptın geri anında açmasını bileceksin arkadaş.gece kesti kredikartı ile ödeme ekranı geldi vay dedim fena sokuyor bunlar neyse ödeyeyim açılsın işim çok dedim.ödediğimi zannettim meğer interneti kesince sadece ttnet.com.trye giriliyor.ordan ödeme ekrarnında arada mastercardın secure kard uygulaması var o geliyormuş daha bugün başka yerden ödemeye kalkınca farkettim.onu göstermemiş 3 gün mail gibi bekletti her seferind ödeme talebiniz alınmıştır diye konuşuyordu.haliyle lida fx15 gazeteler biber hapı noraseo saat geriye düşmüşüz ee giren son faturayla beraber bu yarışmadan pay almak farz oldu.lida fx15 gazeteler biber hapı noraseo saat için artık kimseye şans dilemiyorum:D.hemen öne geçmek lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder