12 Mayıs 2009 Salı

backlink güncellemesi

klişe bir başlık olsada ve bu haberde öyle olsada beni çokda bağlamıyor.baktım bütün sitelerimde backlink güncellemesi olmuş son 2 güncellemedir backlink güncellemelerini takip ediyorum 3. güncelleme olur ve 15 gün sonra pagerank güncellemesi oluyor.en azından benim keşfettiği pratik yöntem bu tabi bunlar genelde tahmini kolay tarihlere geliyor.backlink dedikmi aklımıza seo yeryer noraseo gelebilir.backlink mantığı çok basit aslında.sitemizi bir şahıs olarak düşünün ve backlinkide referans mektubu.eğeruçak şirketine girmek istiyorsanız uçak ile ilgili bilgi(içerik) edinip kendi bilginiz olmalı ama patron (google) sadece bilgiye bakmıyor işe almak için(yukarı çıkarmak) referanslarına bakıyor sen saçma sapan gıda şirketinden aldığın referans bi' işe yaramaz ama daha önce uçak şirketinde çalışmış ise ordan gelecek referans ile kesin işe alnırısın tabi patronun kızına alelade orda sulanmazsan.referansın herkese referans veren güvenilirliği olmayan siteden olursa yine bi' işe yaramaz patron bütün referans verenleri biliyor çünkü.dediniz şimdi ne parton gazetelerde niye görmedik görürsünüz adı google olur.ve bizi lida fx15 gazeteler biber hapı noraseo saat yarışması içinde bi kademe daha üste çıkarır.şimdilik ilk sayfadayız lakin ilk sayfadakiler forumda gördüğüm ekseriyetle seo ile ilgilenen arkadaşlar benim gibi acemilikleri yok tabi orda sıralamad kendini beğenmiş biri var ona gıcığım o ayrı mesele:d neyse anlayan anladı lida fx15 gazeteler biber hapı noraseo saat sıralaması için herkese başarılar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder