19 Ocak 2011 Çarşamba

bosingwa ivonovicten daha iyi

Jose Bosingwa etkili biçimde Ocak transfer döneminde kulübü terk edeceği spekülasyonları biten yaz 2012'ye kadar Chelsea kalmak ayarlanır.

BBC Sport Blues bu yaz sona eriyor zaman bir yıl Portekiz sağ bek mevcut anlaşma uzatmak seçeneği alacak öğrendi.

28 yaşındaki 2008 yılında £ 16m anlaşma Porto Blues taşındı.

Ancak, o Ekim ayında Aston Villa karşı dönen, bir diz yaralanması ile 2009/10 sezonunun en kaçırdı.

Bosingwa o zamandan beri onun kulüp için 15 maçta yaptı ve geçen hafta sonu Blackburn Chelsea 2-0 kazanmak tam 90 dakika oynadı.

Euro 2008 de ülkesi için oynadığı Belçika karşı 2007 yılında Portekiz tam geri yapılmış onun uluslararası ilk ve.

606: TARTIŞMA
Chelsea Bosingwa şimdi satmak mı?

onun yaralı diz üzerinde ameliyat sonrası iyileşme döneminde olduğu gibi Ama 2010 Dünya Kupası için seçim kaçırmış.

Bu arada, diğer defans oyuncusu Branislav Ivanovic batı Londra tarafı ile yeni bir dört yıllık bir anlaşma imzalayarak yakındır.

26 yaşındaki Sırbistan uluslararası onun şimdiki anlaşma bıraktığı 18 ay vardır.

"Ben kalmak istiyorum ve bunu yakında dizildi olacağını umuyoruz," dedi Blackburn üzerinde Cumartesi günkü 2-0 kazanan Ivanovic sonra.

"Biz yeni sözleşme bahsediyoruz ama biz hafta sonraki birkaç göreceksiniz.

"Ben yanlış bir şey söylemek istemiyorum. Şeyler doğru şekilde gidiyoruz umuyorum. Bu, tüm söyleyebileceğim" dedi.

o Everton Londra rakip Tottenham katılmak için seçtim sonra bu hafta, Chelsea orta saha hedef Steven Pienaar kaçırmış.

Blues da Benfica savunma oyuncusu David Luiz için bir hareket ile bağlantılı olmuştur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder